Co kolor logo mówi o Twojej firmie?

Co kolor logo mówi o Twojej firmie?

Autor: tv.fachowcy.pl

Dodano: 2014-06-10


Zamknij oczy i wyobraź sobie słynne złote łuki w logo McDonald's. Teraz wyobraź sobie, że są szare. Czy uważasz, że sieć restauracji fast food odniosłaby taki sam międzynarodowy sukces posiadając logo o takim wyglądzie?

Kolor niektórych logo posiada czasami większą moc niż samo logo: weź pod uwagę czerwień Coca Coli lub róż u Barbie, czy też kolory tęczy w logo Google.

Kolor może stanowić kluczową cechę dla danej marki. Czy Twoje logo ma czerwony i intensywny kolor, czy też jest żółte i radosne, czy czarne i tajemnicze  jego barwa przekazuje jakąś konkretną wiadomość konsumentowi. Przy tworzeniu idealnego logo zwróć uwagę na wiadomość, jaką wysyła do konsumenta jego kolor. Polecamy zatem zapoznanie się z naszymi fachowymi infografikamii, wyjaśniającymi znaczenie koloru logo:

Na czym polega problem stron Internetowych

Tagi: grafik
fachowcy.pl